Multi-maskinen

- der både kan feje, skrabe og slynge sne.

Med Texas Combi 650, som er en helt nyudviklet maskine, er det nu muligt at få både fejemaskine, sneslynge og sneskraber i én og samme maskine. Den ergonomiske Combi-maskine henvender sig til den semiprofessionelle og kræsne bruger, som har brug for en stærk og robust hjælp i hverdagen. Den benzindrevne kombinations-maskine fås både med en 6 HK Robin Subary EX 17 motor på 169 cc eller en Power Line TG650B på 163 cc samt en stærk gearkasse, som gør den pålidelig og nem at arbejde med.

Skiftet med af- og påmontering af de forskellige funktioner kan klares på blot 30 sekunder uden unødvendige buk, løft eller brug af værktøj. Et simpelt tryk på den unikke kvikkobling med foden er nemlig nok, når den ønskede maskine skal på. Nemmere kan det ikke være.

Fejemaskinen har en børstediameter på 45 cm samt en omdrejningshastighed på 260 omdr./min. Såvel fejemaskinen som skrabebladet har en arbejdsbredde på 80 centimeter samt er justérbare i tre positioner. Skrabebladet har også en udskiftelig og forstærket skrabekant. Sneslyngen, som har en rotationshastighed på 115 omdr./min. har en arbejdsbredde på 66 cm og justérbar udkaster.

Vejledende pris:
Combi 650TG basis maskine: 6.995,- kr.
Combi 650B basis maskine: 7.495,- kr.
Combi 650TG incl. kost: 8.995,- kr.
Combi 650R incl. kost: 9.495,- kr.
Kost: 2.995,- kr.
Sneslynge: 2.995,- kr.
Sneskraber: 1.795,- kr.

. Yderligere oplysninger får hos Karina Sørensen, Texas på telefon: 63 95 55 55 eller e-mail: presse@texas.dk Se også: www.texas.dk

Vis alle fejemaskiner

Billedtekst:
Texas Combi 650 er en helt nyudviklet maskine til den semiprofessionelle og kræsne bruger, som har brug for en stærk og robust hjælp i hverdagen.

Download billede i høj opløsning