« Tilbage til produkt

Bestilling og levering

1. Betaling

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, og JCB.

Vi benytter Danmarks førende betalingssystem fra DIBS. DIBS håndterer over 80% af alle internetbetalinger i Danmark.

Vi hæver det aftalte beløb på dit kreditkort, når vi har afsendt din ordre.

2. Levering

Når du går til kassen, skal du vælge den leveringsmetode, der passer dig bedst.

Leveringsmulighederne kan være forskellige, alt efter hvad du bestiller.

Når du bestiller, kan du også vælge en alternativ leveringsadresse.

Post Danmark

Postbuddet leverer pakken til din dør. Er du ikke hjemme, kan du hente pakken på posthuset.

GLS

Få pakken leveret til den nærmeste GLS PakkeShop. Hent pakken når det passer dig.

Du modtager en SMS, når pakken er klar til afhentning. Når du bestiller, kan du vælge den PakkeShop, der passer dig bedst.

Danske Fragtmænd

Store maskiner leveres med Danske Fragtmænd. Danske Fragtmænd leverer maskinen hjem til dig.

Du kan skrive en besked til fragtmanden, hvis han må stille varen i fx carporten.

Du kan også opgive dit telefonnummer og bede fragtmanden ringe dig op en ½ time før levering.

UPS

Vi leverer alle pakker til udlandet med UPS.

3. Ordrebekræftelse

Så snart du har godkendt din bestilling hos os, sender vi dig en e-mail med ordrebekræftelsen.

Vi sender en e-mail til dig med dit Track&Trace-nummer, når din ordre er blevet pakket.

4. Følg pakken

Når vi sender din pakke, sender vi dig altid et sporingsnummer (Track&Trace), så du kan følge pakken.

Har du mod forventning ikke modtaget din pakke 2 hverdage efter bestilling, så kontakt os på post@texas.dk eller 63 95 55 55.

5. Leveringstid

Vi leverer fra dag til dag.

Hvis du bestiller inden kl. 15.00 (mandag til torsdag) og inden kl. 14.00 (fredag) leverer vi 99% af tilfældene næste hverdag.

Du kan bestille helt frem til kl. 15.45, men vi garanterer dog ikke levering hverdagen efter.

« Tilbage til produkt