Bestilling og levering

1. Betaling
Du kan betale med Dankort, Visa, Mastercard og Mobilepay
Vi benytter Danmarks førende betalingssystem fra DIBS.
Vi hæver det aftalte beløb på dit kreditkort, når vi har afsendt din ordre.
2. Levering
Når du går til kassen, skal du vælge den leveringsmetode, der passer dig bedst.
Leveringsmulighederne kan være forskellige, alt efter hvad du bestiller.
Når du bestiller, kan du også vælge en alternativ leveringsadresse.

GLS
Få pakken leveret til den nærmeste GLS PakkeShop. Hent pakken når det passer dig.
Du modtager en SMS, når pakken er klar til afhentning. Når du bestiller, kan du vælge den PakkeShop, der passer dig bedst.

Danske Fragtmænd
Store maskiner leveres med Danske Fragtmænd. Danske Fragtmænd leverer maskinen hjem til dig.
Du kan skrive en besked til fragtmanden, hvis han må stille varen i fx carporten.
Du kan også opgive dit telefonnummer og bede fragtmanden ringe dig op en ½ time før levering.
Danske Fragtmænd levere til kantstenen, er det muligt at komme til med lastbil og køre med en palleløfter sætter de typisk varen i en carport. De kan derfor ikke levere på fx terrassen bag huset.

UPS
Vi leverer mindre pakker til udlandet med UPS.
Større forsendelser sendes med Dachser.
3. Ordrebekræftelse
Så snart du har godkendt din bestilling hos os, sender vi dig en e-mail med ordrebekræftelsen.
Vi sender en e-mail til dig med dit Track&Trace-nummer, når din ordre er blevet pakket.
4. Følg pakken
Når vi sender din pakke, sender vi dig altid et sporingsnummer (Track&Trace), så du kan følge pakken.
Har du mod forventning ikke modtaget din pakke 2 hverdage efter bestilling, så kontakt os på post@texas.dk eller 63 95 55 55.
5. Leveringstid
Vi leverer fra dag til dag.
Hvis du bestiller inden kl. 15.00 (mandag til torsdag) og inden kl. 14.00 (fredag) leverer vi 99% af tilfældene næste hverdag.
Du kan bestille helt frem til kl. 15.45, men vi garanterer dog ikke levering hverdagen efter.